از این پس شركت ارتباطات سیار با توجه به آیین نامه های داخلی خود اقدام به قطع تلفن همراه مشتركینی كه بدهی آنها به این شركت بیش از 50 هزار تومان شده است، می كند.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوری اطلاعات ایران، از خبرگزاری موج، "مسعود فاتح" معاون رسانه ای روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، با تایید مطلب فوق افزود: طبق ضوابط و آیین نامه های داخلی شركت ارتباطات سیار این شركت می تواند حتی اگر مشتركی 100 ریال هم به این شركت بدهی داشته باشد اقدام به قطع تلفن مشترك مورد نظر كند.
وی گفت: این در حالی است كه جلسه ای در این خصوص با مسوولین در وزارتخانه برگزار گردیده و قرار بر این شد تا از این پس تمامی مشتركانی كه بدهیشان بیشتر از 50 هزار تومان می باشد و در موعد ذكر شده در قبض تلفن همراه آنها اقدام به پرداخت وجه ننمایند تلفن همراه ایشان تا زمان پرداخت بدهی قطع خواهد شد.
وی اظهار كرد: این تمهید در قرارداد شركت مخابرات قبلا دیده شده و هیچگونه كار غیر قانونی در این مورد انجام نشده است.
حال اینجا یك سوال پیش می آید كه مسوولین مخابراتی كشور آیا با توجه به خدمات دهی كه به مشتركین ارایه می دهند، منت قطع نكردن با 100 ریال بدهی به این شركت را بر سر مشتركین می گذارند؟
و سوال دیگر اینكه چرا در این خصوص قبل از اقدام مسوولین ذیربط اقدام به هیچگونه اطلاع رسانی نكرده اند تا اینكه من مشترك كه هزینه دخل و خرجم در سر ماه با هم همخوانی ندارد با مشكل قطع تلفن همراهم مواجه نشوم و این هم بشود قوز بالا قوز؟
و در پایان یك سوال دیگر كه چرا دراین كشور همیشه ما باید منتظر عجایب هفت گانه باشیم و اقدام پیشگیرانه را همیشه بعد از عمل انجام دهیم كه این در سطح كلان مملكتی مطمئنا موجب صرف وقت اضافی مشتركین در خصوص وصل مجدد تلفن همراه كه لازم به شرح بروكراسی دست و پاگیر آن نیست چرا كه احتمالا اكثر افراد به دلایل مختلف برای یك بار هم كه شده به این مراكز مراجعه نموده اند؟
ما هم به عنوان یك رسانه مردمی خوشحال می شویم كه مسوولین مخابرات به این سووالات پاسخ دهند.

 

نوشته شده در تاریخ شنبه 20 اسفند 1384    | توسط: کوثر    | طبقه بندی: اخبار موبایل،     |
نظرات()